baner - projekty

Aktualnie realizowane projekty

Baner - sieć na kulture

Sieć na kulturę

Sieć na kulturę to projekt, który ma na celu podniesienie kompetencji i kwalifikacji cyfrowych pracowników gminnych samorządowych instytucji kultury (GSIK), rozwijanie kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży w wieku 10-18 oraz wyposażenie placówek GSIK w sprzęt niezbędny do organizacji zajęć i warsztatów.
Baner - Google dla Menadżerów

Google dla Mendadżerów

Projekt zwiększający poziom kompetencji cyfrowych niezbędnych do skutecznego korzystania z mediów cyfrowych w celach edukacyjnych dla pracowników/współpracowników NGO, JST lub LGD, na terenie VI województw: dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubuskie, łódzkie, warmińsko-mazurskie, śląskie.

Baner - E-usługi dla kultury

E-usługi dla e-kultury

Przedmiotem projektu jest wdrożenie w gminach Karczew i Wiązowna otwartej platformy e-usług, cyfrowej platformy integrującej referencyjne i dziedzinowe zasoby informacyjne o charakterze opisowym i przestrzennym w celu ich publikacji oraz świadczenia związanych z nimi usług wraz z migracją danych ze starych systemów.
Baner - Profilaktyka zakaźnych chorób odkleszczowych

Profilaktyka zakaźnych chorób odkleszczowych

Celem projektu jest zmniejszenie zapadalności na choroby odkleszczowe wśród aktywnych zawodowo mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego poprzez realizację działań profilaktycznych i edukacyjnych.

Baner - Kompetentne kadry samorządu

Kompetentne kadry samorządu

Głównym celem projektu jest wzrost jakości usług administracyjnych i obsługi interesantów w 320 Jednostkach Samorządu Terytorialnego z obszaru całej Polski poprzez realizację szkoleń i doradztwa dla 1320 pracowników samorządowych.
Baner - Akcelerator Dostępności JST

Akcelerator Dostępności JST

W latach 2021-2022 dzięki temu projektowi będziemy mogli wspierać 600 Jednostek Samorządu Terytorialnego w zakresie realizacji zapisów Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Projekty zrealizowane

E-AKTYWNI Mieszkańcy Województwa Kujawsko-Pomorskiego i Łódzkiego

Celem głównym projektu było podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych niezbędnych do skutecznego korzystania z mediów cyfrowych w celach zawodowych, edukacyjnych i rekreacyjnych wśród minimum 90% spośród 15 330 osób powyżej 25 roku życia z obszaru województw kujawsko-pomorskiego i łódzkiego objętych w projekcie szkoleniami kompetencji cyfrowych.

Aleksandrów Kujawski, Budziszewice, Chełmża, Drzewica, Galewice, Golub-Dobrzyń, Kiernozia, Kowalewo Pomorskie, Lututów, Moszczenica, Oporów, Poddębice, Radomsko, Radzyń Chełmiński, Rząśnia, Stolno, Sulmierzyce, Tłuchowo, Włocławek, Zduńska Wola, Aleksandrów Kujawski, Cekcyn, Chrostkowo, Działoszyn, Gąsawa, Grudziądz, Kocierzew Południowy, Lipno, Ładzice, Nieborów, Osjaków, Pajęczno, Poświętne, Regnów, Sędziejowice, Strzelce, Szadek, Wielgie, Wodzierady, Złoczew, Białaczów, Chełmno, Dobrzyń nad Wisłą, Fabianki, Głuchów, Kamień Krajeński, Klonowa, Konopnica, Lubanie, Łanięta, Nowa Brzeźnica, Pabianice, Płużnica, Radziejów, Ryńsk, Skępe, Strzelce Wielkie, Śliwice, Wieruszów, Zduny, Żytno,

E-AKTYWNI Mieszkańcy Województwa Dolnośląskiego i Lubuskiego

Celem głównym projektu było podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych niezbędnych do skutecznego korzystania z mediów cyfrowych w celach zawodowych, edukacyjnych i rekreacyjnych wśród minimum 90% spośród 13 300 osób powyżej 25 r.ż. objętych w projekcie szkoleniami z obszaru województw dolnośląskiego i lubuskiego.
Ciepłowody, Legnickie Pole, Wińsko, Gaworzyce, Mirsk, Krzeszyce, Szklarska Poręba