Strategia marketingowa
w działaniach Jednostki publicznej,
promowanie i budowanie oferty urzędu
Cele szkolenia
Szkolenie umożliwi uczestnikom uzyskanie wiedzy na temat skutecznej promocji instytucji oraz realizacji skutecznych działań marketingowych zarówno w ujęciu bezpośrednim, jak i cyfrowym. Pozwoli również uzyskać kompetencje w dziedzinie tworzenia i projektowania zasobów cyfrowych, grafik, elementów wizualnych, brandingu marki, na podstawie wykorzystania tylko i wyłącznie bezpłatnych, dostępnych zasobów i aplikacji.
Szkolenia
online:
Terminy ustalane indywidualnie
Cena netto: 699 zł
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
10%
2 os.
15%
3 os.
20%
4 os.
Program szkolenia
- Budowanie planu marketingowego, promowanie gminy
- Zasady, wytyczne, możliwości
- Badanie rynku
- Dostępne kanały promocji online i offline
- Strategia marketingowa, plan działania
- Branding i identyfikacja wizualna instytucji
- Siła marki, prezentacja wizualna, logo, herb, kolory itp.
- Employer branding
- Wizerunek w internecie, media społecznościowe, portale, strony
- PR,a E-PR
- Zasoby niezbędne w tworzeniu kampanii marketingowych i promocji instytucji
- Prawa autorskie, majątkowe
- Dostępne bezpłatne zasoby
- Zasoby płatne
- Podstawy projektowania wizualnego
- Kompozycja, barwa, układ, treść, czcionka, odbiorcy
- Projektowania materiałów wizualnych ulotek, plakatów, postów itp.
- Retusz, obróbka grafik, usuwanie tła z obrazów – przy użyciu bezpłatnych aplikacji
- Praktyczne porady mającego na celu przyciągnąć uwagę odbiorcy i zwiększyć skuteczność reklamy, dostępne narzędzia
- Tworzenie atrakcyjnych postów i materiałów promocyjnych, angażujące treści
- Linkowanie, kody QR, itp.
- Grywalizacja i metody aktywizacji odbiorców, budowanie relacji
- Efektywne i skuteczne tworzenie treści materiałów promocyjnych
- Zasady komunikacji
- Zasady pisania i publikowania treści i dokumentów
- Badanie skuteczności działań, monitorowanie internetu, badanie aleróww i trendóww w czasie rzeczywistym
- Praktyczne porady i praktyki wykorzystywane w działaniach marketingowych
- Budowanie przewagi konkurencyjnej urzędu, w odniesieniu do działań promocyjno-marketingowych
Gwarantujemy
- udział w 1-dniowych szkoleniu online (7 h) w godz. 8:00 – 15:00
- dostęp do narzędzia, na którym realizowane jest szkolenie (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- wykorzystanie podczas warsztatów takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- instrukcje logowania i pomoc naszego helpdesku
- dyspozycyjność naszego konsultanta, który zadba o jakość szkolenia
- pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- materiały szkoleniowe w wersji pdf oraz certyfikat online