Favicon FWZR

Szkolenia Otwarte - Online

Strategia marketingowa
w działaniach Jednostki publicznej,
promowanie i budowanie oferty urzędu

Cele szkolenia

Szkolenie umożliwi uczestnikom uzyskanie wiedzy na temat skutecznej promocji instytucji oraz realizacji skutecznych działań marketingowych zarówno w ujęciu bezpośrednim, jak i cyfrowym. Pozwoli również uzyskać kompetencje w dziedzinie tworzenia  i projektowania zasobów cyfrowych, grafik, elementów wizualnych, brandingu marki, na podstawie wykorzystania tylko i wyłącznie bezpłatnych, dostępnych zasobów i aplikacji.

Favicon FWZR
Favicon FWZR
Favicon FWZR

Szkolenia
online:

 Terminy ustalane indywidualnie
Cena netto: 699 zł

Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:

10%
2 os.

15%
3 os.

20%
4 os.

Program szkolenia

  1. Budowanie planu marketingowego, promowanie gminy
  • Zasady, wytyczne, możliwości
  • Badanie rynku
  • Dostępne kanały promocji online i offline
  • Strategia marketingowa, plan działania
  1. Branding i identyfikacja wizualna instytucji
  • Siła marki, prezentacja wizualna, logo, herb, kolory itp.
  • Employer branding
  • Wizerunek w internecie, media społecznościowe, portale, strony
  • PR,a E-PR
  1. Zasoby niezbędne w tworzeniu kampanii marketingowych i promocji instytucji
  • Prawa autorskie, majątkowe
  • Dostępne bezpłatne zasoby
  • Zasoby płatne
  1. Podstawy projektowania wizualnego
  • Kompozycja, barwa, układ, treść, czcionka, odbiorcy
  • Projektowania materiałów wizualnych ulotek, plakatów, postów itp.  
  • Retusz, obróbka grafik, usuwanie tła z obrazów – przy użyciu bezpłatnych aplikacji
  • Praktyczne porady mającego na celu przyciągnąć uwagę odbiorcy i zwiększyć skuteczność reklamy, dostępne narzędzia
  1. Tworzenie atrakcyjnych postów i materiałów promocyjnych, angażujące treści
  • Linkowanie, kody QR, itp.
  • Grywalizacja i metody aktywizacji odbiorców, budowanie relacji
  1. Efektywne i skuteczne tworzenie treści materiałów promocyjnych
  • Zasady komunikacji
  • Zasady pisania i publikowania treści i dokumentów
  1. Badanie skuteczności działań, monitorowanie internetu, badanie aleróww i trendóww w czasie rzeczywistym
  2. Praktyczne porady i praktyki wykorzystywane w działaniach marketingowych
  3. Budowanie przewagi konkurencyjnej urzędu, w odniesieniu do działań promocyjno-marketingowych

Gwarantujemy​

  • udział w 1-dniowych szkoleniu online (7 h) w godz. 8:00 – 15:00
  • dostęp do narzędzia, na którym realizowane jest szkolenie (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • wykorzystanie podczas warsztatów takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • instrukcje logowania i pomoc naszego helpdesku
  • dyspozycyjność naszego konsultanta, który zadba o jakość szkolenia
  • pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • materiały szkoleniowe w wersji pdf oraz certyfikat online