Favicon FWZR

Szkolenia Otwarte - Online

Analiza danych, raportowanie
w jednostkach publicznych
obsługa programu MS Excel - średniozaawansowany

Cele szkolenia

Arkusz kalkulacyjny to obecnie podstawowy program wykorzystywany w każdej dziedzinie pracy administracyjno-biurowej w zakresie analizowania i katalogowania danych, tworzenia zestawień, raportów oraz różnorodnych obliczeń. Właściwa konfiguracja i automatyzacja procesu tworzenia dokumentu w programie Microsoft Excel to znaczna optymalizacja czasu pracy oraz oszczędność nakładów i środków wykorzystywanych w tej dziedzinie pracy. Uczestnik szkolenia w ramach prowadzonych zajęć uzyska niezbędne kompetencje, jak skutecznie optymalizować pracę w arkuszu kalkulacyjnym, tworzyć zestawienia oraz raporty oraz analizować dostępne dane. Za pomocą poznanych formuł znacząco usprawni działanie swojego stanowiska i pracę w arkuszu.

Favicon FWZR
Favicon FWZR
Favicon FWZR

Szkolenia
online:

Terminy ustalane indywidualnie
Cena netto: 699 zł

Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:

10%
2 os.

15%
3 os.

20%
4 os.

Program szkolenia

  1. Dostępne wersje programu Excel
  • Licencja offline, a online – różnice wersji i ich dedykowane możliwości
  • Praca w trybie zdalnym
  • Praca na jednym dokumencie w czasie rzeczywistym
  • Tryby pracy: podgląd, recenzja, edycja
  1. Bezpieczeństwo wprowadzanych danych w Excelu, reguła poprawności danych, ograniczenie komórek, listy rozwijalne powiązane, zależne
  1. Edycja i analiza zaawansowana wykorzystanie formuł
  • Matematycznych, Logicznych i Tekstowych
  • Zagnieżdżone jeżeli
  • Jeżeli w połączeniu w funkcjami oraz i lub
  • Wyszukaj pionowo, poziomo
  • Wyszukaj pionowo w kooperacji z funkcją jeżeli
  • Indeks, podaj pozycję
  • Tekst, jako kolumny
  • Jeżeli błąd
  • Szukaj tekst, lewy, prawy
  • Sumy warunków i sumy częściowe, itp.
  1. Edycja zaawansowana
  • Wypełnianie kilku arkuszy jednocześnie, szybkie uzupełnianie
  • Skróty
  • Tryb formularza, dla wprowadzania danych
  • Łączenie różnych dokumentów w jeden skoroszyt, Power Query
  1. Tworzenie raportów i zestawień
  1. Tabele przestawne
  • Pola tabeli przestawnej
  • Edycja źródła danych i jego odświeżanie
  • Analiza wyników, dostępne działania, formuły
  • Fragmentatory
  • Wykresy przestawne
  1. Ochrona pliku, hasła i szyfrowanie, ograniczenia dostępności i edycji dokumentu
  2. Wytyczne tworzenia dokumentu dostępnego
  3. Inspekcja dokumentu, usuwanie właściwości pliku i informacji o twórcy, metadane

Gwarantujemy​

  • udział w 1-dniowych szkoleniu online (7 h) w godz. 8:00 – 15:00
  • dostęp do narzędzia, na którym realizowane jest szkolenie (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • wykorzystanie podczas warsztatów takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • instrukcje logowania i pomoc naszego helpdesku
  • dyspozycyjność naszego konsultanta, który zadba o jakość szkolenia
  • pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • materiały szkoleniowe w wersji pdf oraz certyfikat online